Bliiiiixt <3 :D

Pappa kom hem igårn från USA, och med sig hade han en Nikon SB-600 (extern blixt) åt mig! :D
Sååå glad :D

Själv har jag åkt på en förkylning.. Blev sjuk i fredags eftermiddag/kväll.. Började med halsont och igår lite feber. Nu är jag mest lite små-hängig och fortfarande ont i halsen.

Älsklingen har åkt hem för en stund sen, var någon match han skulle se och så.. Så nu sitter jag med Genteknik-uppsatsen och försöker få min del klar så vi kan skriva avslutet tillsammans sen, jag och Tess, inte allt för sent ikväll.
Borde väl försöka göra lite fysik oxå, vi har prov om typ 1,5 vecka men är väl en bra idé att börja redan nu!

Bones ikväll oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0