Mirakel kan ske!

Nu har jag precis ätit frukost! Ska göra mig klar och åka till skolan snart trots allt. Jag är fortfarande ganska hängig och har ont i halsen (och ena örat.. men jag hoppas det är pga förkylningen bara..). Måste nämligen vara med på labben idag, då jag missade förra..

Visst blir man ledsen när saker och ting inte funkar.. Igår kväll började mitt ljudkort på laptopen att bråka, satt länge och kollade igenom massa inställningar osv för att se om jag kunde göra något åt det. Tillslut gav jag upp och stängde av datorn.
Mirakulöst nog så funkar det idag! Jenny glaaad, då slapp man allt krångel.. Bara hoppas på att det inte händer igen.

Får se om det blir en sväng på marknaden idag eller imorgon, troligtvis imorgon..

Mot badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0