Konsertdag!

Nu har jag kommit hem från dagens äventyr, eller rättare sagt dagens konserter. Vi har gjort 4 föreställningar i Musikens Hus, Paradorkestern tillsammans med Kammarorkestern samt en kör och en dansare och några "skådespelare". Tar på krafterna, men det var kul i alla fall!

Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat fysik, ska skriva provet imorgon (de andra skrev idag).. Är less, så trött i huvudet.. Just nu är det nog inte så mycket som går in..
Måste hinna läsa ut svenskaboken till imorgon oxå, den ska redovisas då, har väl sisådär 20 sidor kvar typ.

Just nu känner jag att det skulle vara väldigt kul att dra iväg på nått jobb, lixom nått över sportlovet eller så bara, typ foto eller så? Kanske fjällen? Dra upp ett gäng med folk som tkr om att trixa och så så att jag kan fota!
Eller för all del, vad som helst annat vore skönt med ett avbrott från verkligeheten..
Någon som har nått bra tips? Betalt är inget måste alls..

Nu ska jag ta mig samman och göra lite till Fysik, sen vila lite innan jag ska iväg på möte med min träningsgrupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0