Valentines day!

Ja så var helgen slut, igen! Den har bara rusat förbi :(

Idag är jag i princip ledig, jag har flöjtlektion och handledarmöte (Projektarbete), vilket är ganska skönt om man säger så. Dessvärre blir det tillbringa kvällen på UKK för genrep med Parad inför morgondagens 4 konserter. Allsångskonsert för lågstadieelever.
Alltså blir det inget alla hjärtans dag-mys med min älskling för mig, utan får nöja mig med att kolla på någon romantisk film ikväll och sova tidigt!

Lekte lite med blixten igår, ska försöka bjuda på några bilder senare när jag kommer hem mellan mötet och repet.
Och Ja, Indienbilder/dagbok är på väg, det tar lite tid bara eftersom jag har mycket annat att göra.. men snart är det sportlov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0