Back in town!

Nu har det gått ett tag sen jag kom hem från Indien.
Jag har dock haft ganska myckat att göra i skolan och fick självklart en släng förkylning på det oxå. Var lite småsjuk i slutet av resan, men det bröt väl ut ordentligt när jag kom hem till kylan och skolan började.
De senaste dagarna har jag även dragits med rygg ont vilket inte heller har varit så kul.

Men nu! Nu har jag börjat skriva in min dagbok (med lite extra kommentarer som jag har skrivit efter med kursiverad stil) samt lite bilder.
Inläggen hittar ni under kategorin "Indien 2010/2011" eller genom att klicka här!
Jag har valt att lägga dem på repsektive datum jag skrev dem på.
Allt kommer inte upp på en gång, men så småningom hoppas jag att jag har lyckats få upp allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0