Första tentan!

Första tentan skriver, hoppas bara att det gick bra! Vill verkligen inte behöva göra om den..
Efter 5 timmar var jag totalt väck i huvudet!
Var och åt lunch med Dooley efter (som numera bor i Stockholm och pluggar) och sen hem för att plugga igen, trodde jag! Var på tok för trött för det, så det slutade med att jag somnade.

Låg förresten en fantastiskt fin dimma över fälten i morse när jag cyklade till tentasalen, hade så gärna stannat och fotat! Men får hoppas att den kanske finns där någon annan gång så jag har tid och har kameran med mig :)

Ladda om för dugga och köra stenhårt på det nu, vet inte hur jag ska orka, men det går nog..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0