Heeeeeeere we go!

Nu är det dags för lite stramare kostintag under en period, exakt hur mkt jag kommer skriva här vet jag inte det får vi se lixom. Vi kör på med förhoppningsvis massa träning och drar ner lite på kolhydrater (ja, så kallad "deff")
och så ska jag se till att sova mer (eller i alla fall försöka....... det går inte så jättebra just nu dessvärre..)!

Man får väl se hur bra det går, men jag hoppas på det bästa :)

Dagen har iaf sett ut så här:
* 2 föreläsningar
* Provat overall (tradition bland teknologer! :) )
* En sväng på marknaden
* Plugg!
* Lite lanträning hemma
* Kostföreläsning på UKK

Kostföreläsningen var helt okej, men tillförde inte så mkt nytt för mig.. Hoppas på att hitta någon fler liknade föreläsning framöver, tills dess får jag nöja mig med lite tidningar som mamma har :)

Nu ska jag sova så man är pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0