Kallt som satan!

Har varit en rätt lung helg, men den har ändå tuffat på onödigt fort! Mycket tid har gått åt till att plugga (är väl mest det jag gör när jag inte tränar eller är i skolan.. och då pluggar man ju oxå..) och har även fixat en kjol som jag la upp för ett tag sen, men nu har jag även lagt upp underkjolen och sytt på en spetskant, så nu är den som ny!

Igår på eftermiddagen gjorde Kalle och jag tårta åt Linda och vi hade något slags firande av hennes 19-års dag senare på kvällen. Jag var bara med ett tag och sen skulle några av dem dra ut, men då åkte jag hem.
La mig och skulle titta på film, men jag somnade efter mindre än 30 min haha :)

Det märks att det har blivit höst nu! Usch och fy för hur kallt det börjar bli! De har inte slagit på värmen i elementen hos oss, så det är kallt som satan att sitta still och typ plugga.. :/
Det enda som är bra med hösten är väl de fina färgerna på träden. Hade tänkt ta mig ut och fota lite i helgen, men det blev inte av. Får hoppas jag hinner det i veckan eller nästa helg!
Har förresten beställt hem ett rätt läckert filter till kameran "Star x8" ska bli spännande att prova! Blev även en 5-i-1 reflexskärm för att prova på lite porträttfoto nån gång senare :)

Nu ska jag ta en varm dusch och ensam krypa ner i sängen och se på film :/


I övrigt är livet egentligen förjävligt, men om jag skulle skriva allt det här så skulle det bara bli jobbigt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0