Blöt dag!

Imorse när man vaknade regnade det, och självklart ÖSTE regnet ner lagom till jag skulle cykla till skolan. Man ville sååååå hemskt gärna vända tillbaka till den varma sköna sängen! Trots regnställ blev jag ändå rätt blöt, och man hann bara lagom torka till innan vi skulle ut och över till nästa hus på området. Så det har varit en kall dag vilket gjorde att det var väldigt trevligt att komma hem till en kopp te, en varm (torr!) tjocktröja och tofflorna! :)

Eftermiddagen spenderades med matte av olika slag, men jag är stolt över mig själv - det känns ändå som att jag förstår det mesta och jag har lyckas lösa mer än 80% av de tal jag gett mig in på! :)

Morgonträning imorgon bitti, sen även träning på kvällen!
Så nu ska jag soooovaaa! :D



Håll modet uppe, även om det är en tung dag - det kunde ha varit värre, eller hur..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0