*En underfundig rubrik*

Över en vecka sen jag skrev något sist... Detta har varit en tung vecka! Mycket tung mentalt! Skolan funkar fint, men den mentala biten har varit allt annat än bra!

Äntligen frisk i alla fall! Så tränade i torsdags (just det ska slänga upp passet även om det inte är så mkt att flagga med..), vilket var mkt skönt att ÄNTLIGEN få göra igen! Tror att just det bidragit till att jag mått som jag mått.. att jag inte har kunnat träna alltså.. Det är mitt sätt att bearbeta allt som är jobbigt: Träna!

Just nu sitter jag och lyssnar på massa gamla U2 låtar - Mysigt! Har nyss kört hem mormor och morfar som var här med moster och familj och åt surströmming! (Yes - Norrlänningar to the max!)
Nu ska jag väl krascha i sängen och få sova lääänge imorgon, för då är det inget man måste gå upp till. Länge för mig är visserligen inte såå drastiskt, utan just det att man inte behöver ställa någon väckarklocka är väääldigt skönt :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Ska härmed börja blogga igen! Hoppas du är med på : re-opening of FowZies blog ;)

2011-09-19 @ 13:12:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0