Mot mörkare, kallare tider?

Sena / nattliga inlägg verkar ha blivit min grej, eller ja ofta kommer jag på det precis innan jag ska gå och lägga mig. Men det är faktiskt rätt skönt att skriva av sig lite precis innan man ska sova :)

Idag började jag 10.15 (- skönt!) och vi hade föreläsning om prestentaitionsteknik och rapportskrivning. Efter lunch lektion i algebra och geometri och sen skulle vi ha en föreläsning till inom Intro Teknisk Fysik, men föreläsaren dök aldrig upp!
Jag stannade till en kort stund på stan på väg hem och började spana bland annat efter jacka och skor till de kallare och mörkare tiderna som börjar knacka på dörren.

Det märks verkligen att hösten börjar närma sig fort nu! Ikväll blev det mörkare mycket fortare än igår, det har visserligen varit blåsväder och mulet, så det gör ju att det känns mörkt fortare..
Dock ser jag fram emot när det blir lite mer höst så att löven faller, det är mysigt! :)

I övrigt har jag pluggat lite matte, lagat mat och gjort lite smycken. Dessvärre blev min längtan inte uppfyllt, men man fortsätter väl hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0