Sweet Sunday

Idag har jag ägnat mig åt "hushållssysslor" eftersom mina föräldrar är bortresta i helgen, därför blev det jag som fick plocka ur diskmaskinen, tvätta, laga mat osv.
Har även pluggat lite, gjort uppgifter och läst igenom de stycken vi haft föreläsningar om.
Mormor ringde oxå vid två-tiden och ville att jag skulle komma över och godkänna de påbörjade benvärmarna som vi köpte garn till igår på marknaden. Fikade även med dem och så :)

Kvällen har sprungit iväg, jag tog en promenad efter att ha tagit hand om resterna från middagen och gjort matlådor osv. Var och inspekterade ett bra ställe att titta på stjärnor på. Det är ju ont om sånna ställen här i stan, men jag tror jag har hittat ett mycket bra ställe! Vart kan jag dock inte avslöja, eftersom jag gärna vill ha det ifred än så länge ;)
Sedan gick jag och köpte glass och det blev te, glass och film i soffan. Dock kom jag fram till att jag redan sett filmen tidigare, så jag har bara slötittat på den!

Nu ska jag ta och bädda rena lakan i sängen och för att sen krypa ner där :)
Sen ska jag bara längta till imorgon, har nog aldrig längtat så mkt efter att det ska bli måndag haha :D
Gonatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0