Torsdag!

Idag har jag varit på rätt bra humör, trots att jag fortfarande är väldigt förkyld och jag fort blir trött i huvudet. Men humöret var bra i alla fall i huvudet! Anledningen är väl att jag igår äntligen fick prata med en person som jag inte hört ett ord av på flera veckor, men nu så!

Idag har det varit föreläsningar hela dagen: Algebra och geometri, Introduktion till Tekniks fysik samt Envariabelanalys! Låter nog som sega kurser för andra som läser detta, men det är inte så farligt. Det finaste är att lektioner och föreläsningarna på universitetet är uppbyggda så att man har 45 min lektion/föreläsning, 15 min rast och sen fortsätter 45 min till. Det gör att tiden går rätt fort och man hinner inte riktigt tröttna/bli totalt uttråkad :)

På eftermiddagen var jag och hälsade på mormor och morfar! Alltid lika underbart <3 De betyder massor för mig :)
Sen bar det av hem för att laga middag, Flygande Jacob - även i matlådan imorgon! :D
Och nu på kvällen har jag ägnat mig åt att städa lite, laga fodret på en av mina jackor samt packat lite inför imorgon (föreläsning på förmiddagen och sen final-dagen + finalgasque, men jag berättar mer om det efteråt!)

Nu: Ett avsnitt Dexter och sen sova sött :)


Kommentarer
Postat av: linnea

- har lagt till dig nu , säg till när du lagt till mig :) kram

2011-09-02 @ 06:12:28
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:)

kram

2011-09-03 @ 17:35:28
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0