Träna igen! :D

Son ni kanske förstod av inlägget nyss så trotsade jag min förkylning och åkte och tränade idag - UNDERBART!
Jag har mest bara lite hosta kvar, men jag tog det rätt lungt. Grymt skönt att få träna igen efter 2 veckors uppehåll pga förkylningen och lite annat. Men nu så! Tävling på söndag, vi får väl se hur det går med den saken xD Har iaf 2-3 pass kvar innan dess att glida igenom :)

Idag hade vi bara en föreläsning, dock var jag och några i klassen där några timmar tidigare för att göra några uppgifter som kaaaanske ska lämnas in imorgon, vi är inte helt säkra, så därför var det bäst att göra dem ändå :)

Nu ska jag krypa ner i sängen tsms med ett avsnitt Merlin och hoppas på att fotbollen är slut lagom tills jag sett klart Merlin (pappa har en kompis här och de tittar på fotbollen, minst sagt hödljudda = jag behöver inte titta för att veta vad som händer xD )

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan koll gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-07 @ 18:54:56
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0