Tungt huvud!

Jag trodde att jag skulle vara duktig och lyckas lägga upp massa bilder idag, både här och på FB - men icke!
Har varit så himla hängig hela dagen, nästintill feberfrossa oxå. Eftersom jag har så ont i halsen så tror mamma det är halsfluss, men jag hoppas innerligt att det inte är det!

Dagens övriga sysslor:
* Jobbat (lagom kul att försöka ropa något till barnen när man inte har mkt till röst!)
* Kokat plommonchutney :)
* En kort sväng på stan med mamma på "Kulturnatten"-aktivteter, något nu på kvällen bidde det inte för mig.. :(

Nu ska jag krypa i säng med Notting Hill-filmen!

Får väl tillägga: Dagens lycka - Lyckades prata en liiiiten stund med en människa jag saknar massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0